wtorek, 1 lipca 2014

Zwiastun

"-Care ,co ty zrobiłaś?!
-Ja nic nie zrobiłam!
Popatrzałam się na prawą stronę ,gdzie leżał nieprzytomny chłopak. Dławił się ,a z lewej strony klatki piersiowej ,gdzie znajdowało się serce ,wyciekał czerwona ciecz. "


"Siedziałam nad zaśnieżonym jeziorem ,łzy spływały mi po policzkach. W ręku trzymałam czarną różę ,ścisnęłam ją tak mocno ,że zaczęła mi lecieć krew. Nie mogłam się pogodzić ,z jego śmiercią. "




"Śnieg. Krew. Ciało. Ja. On. Miłość. Ale przecież miłości nie ma?"




_____
Takie trzy zwiastuny. Rozdział powinien pojawić się najbliżej za 2 dni. Zmienię ,również trochę opis postaci. Przepraszam ,że was zaniedbałam.






2 komentarze:

  1. Teraz to mnie zaciekawiłaś!
    Czekam niecierpliwie na rozdział.
    Pozdrawiam.
    http://zaslugujesz-na-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń